didemustafalmila biz nisan başında gitmiştik daha 2 aylıktı. Çok da rahat ettik hiç korkmayın. Zaten küçük bebek emsin, uyusun, arabasında/kucakta gezsin yeter. Yanınıza fazla fazla pamuklu çıtçıtlı bodyler tulumlar alırsınız. Müslin şampuan vs alırsınız zaten. Prize takılan sinek kovuculardan alın mutlaka. Bir de uçakla gidecekseniz emzik alıyorsa çok rahat edersiniz iniş ve kalkışta. Şuan 5 aylık olacak yine tatildeyiz yine rahat ama küçükken her zaman daha kolay oluyor benim tecrübeme göre 🌸