Oglusumunannesii Arkadaşlar bebeğim 7 aylık oldu Philips muchkin chicco hepsini denedim suyunu tutup içemiyor ağzı hep başka yerlere gidiyor yada dişini kaşımak icin ısırıyor sadece neden bu şekilde sizce daha 6 aylık olup kendi kendine su iciyor bebekler bunlarla
lyl0742 Oglusumunannesii 19 aylık hala ne pipetle içiyor ne bardakla pipeti ısırıyor bardağı da birden kaldırıp dikiyor havaya üzerine dökülüyor biberonunda içmek istiyor bende çok denedim ama istemiyor bu kez mecbur biberonla veriyorum yani
hunilimomy Oglusumunannesii alıştırma bardağı aldım asla icmedi pipetle ben verince iciyor ama kendisine teklif edince ısırıyor biberonla asla içmiyor bildiğiniz bardakla icsin de nasil icsin modundayim artik 😅
Oglusumunannesii Arkadaşlar toplu cevap vermiş olayım teşekkür ederim cevaplarınız icin ben etrafımda hep içenleri görünce endişeye kapılmıştım sevindim normal demekki 😇