Yıllardır çekiyorum bu sorunu yumurtlama döneminde acYip ağrım ve çom ciddi baskı hissi oluyo oturamıyorum bile şeyimin üstüne o derece 2 gün falan sürüyo bu şekilde. Sonra o sarımsı yumurta akı kıvamında akı tı geliyo ve ağrı kesiliyo. Kaç drfa doktora gittim ama bi sorun yok. Sacede pcos olduğum için milet 1 yumurtluyosa ben 5 yumurtluyorum.var mı benim gibi acı çeken bu dönemde..