Reglim biteli 1 hafta olmustu arefe günü çok korktugum bir olay yasadim tekrardan adet oldum kusma falan oldu o günden beri lekelenme kanama karışık var cok kasık ağrısı yapıyor sizce hormonlarla ilgili bir sıkıntı olabilir mi yoksa stresten normal midir ? Randevu gözükmüyor bayramdan sonra özele gidecegim cok kafama takıldı var mi basina gelen