Kızlar oğlum bir kaç haftadır böyle durup dururken başını yere koyuyor aslında yorgun değil ama öylece bakıyor yani sık sık olmazda başını yere koyuyor dinleniyor kalkıyor bu normal mi bide 14 aylık geçen tam yürüdü dedim iki günüdür yine emekliyir kalkmaya korkuyor bu iki oldu niye böyle yapiyo başına gelen var mi