Herkese merhaba. Bebeğim 11 buçuk aylık ve hiiiiç bir şey yemiyor. Sadece anne sütü. Zaten süt ve yumurta alerjisi var. Bir çok çorba denedim farklı farklı şeyler yemedi. Blw yöntemini denedim yemedi. Ya sadece anne sütü ile 1 yaşını dolduracak neredeyse. Kafayı yemek üzereyim. Hayatımda ilk defa böyle bir bebek görüyorum. Var mı önerisi olan?