Arkadaslar bebegimsürekli inliyor ne yapmqm lazım karnımı agrıyor acaba gazınıda çıkardım
Arslanbuga gazı vardır istediği kadar gaz çıkarsın o gaz sorunu 3.4. Aya kadar geçmez
10 günlük daha bebegim
Gaz olabilir kızım da öyle yapıyordu :(
dayes gectimi acaba
Arslanbuga geçti geçti çok şükür büyüdükçe