Songul_99 Kizlar doğum yapalı yedi ay olucak nerdeyse ama karnıma aniden ağrı giriyor sizdede oluyormu oluyosa kaç ay daha sürecek 🥴
1Annevekizi Songul_99 sezeryan doğum olduysa pek geçmiyor 🥲 Sıcak soğuğa çok dikkat etmek gerek ve ayaklar fazla soğuk almasın ki sızlamasın
Cerenmert Songul_99 tam bu soruyu soracakken sizin yazınızı gördüm… 7bucuk ay once sezeryan oldum yaklasık iki aydıe karın agrısından ölecegım özellikle sabahları cok oluyor
Songul_99 1Annevekizi normal doğum yaptım ama hala karın ağrım var hatta bazen karnımın içi çok aciyo
Songul_99 Cerenmert işte tam olarak öyle birde adet olacak zaman daha da artiyo hem ağrı hem acıma bu gidişle bir doktora görünüm galiba
ipekk05 Songul_99 karnınızın hangi bölümlerinde oluyor acaba böyle acı şeklinde bi ağrımı oluyo sanki içerden bişey batırıyolar gibi yara varmış gibi acı ağrı
Songul_99 ipekk05 aynı doğum sancısı gibi giriyor bir tık şiddetlisi ama baya yerlere yatırıyor bir dakika sonra geçiyo