2_anne_
-Zeka kartlarına baktırıyorum
-Kitap okuyorum
-Karşısına ayna koyup kendine bakmasını sağlıyorum
-Oyun halısında bireysel vakit geçirmesini sağlıyorum
-Pilates topunda ileri geri sağa sola hareketler yapıyorum
-Kilitli poşetlere çeşitli materyaller koyup bebeğimi emzirme minderine yüz üstü yatıyorum ve sırayla materyallere dokundurup duyu gelişimini destekliyorum.
-Müzik açıp şarkı söylüyorum.
-Yayvan bir kabın içerisine su koyup, yüzecek plastik halkalar vs koyuyorum. Bebeğimi de yine emzirme minderine yüz üstü yatırıp hem suya hem de hareket eden halkalarla oynamasını sağlıyorum.
-Hayvan seslerini taklit ediyorum.
-Karşısına geçip çeşitli yüz ifadeleri yapıp ne anlama geldiğini ve hangi duygularla yapıldığını anlatıyorum.
-Bir balonu küçük şişirip eline verip oynaması için destek oluyorum.(Aman tırnakların uzunluğuna dikkat)
-Bilek çıngırakları var. Onları ayaklarına ve ellerine takıp kendi haline bırakıyorum.
-Yağmur, güneş, gün batımı vs gibi çeşitli hava olayları olduğunda kapalı balkonumuza çıkıp dışarıyı izletiyorum. O anda ne olduğunu nasıl oluştuğunu falan anlatıyorum 😊
-Parmak kuklalarımız var onları oynatıp kızımla konuşturuyorum ve onunda karşılık vermesi için bir süre bekliyorum. Sanki biriyle sohbet ediyormuş gibi bir yaklaşımla düşünerekten😊
Aklıma şimdilik bunlar geldi umarım faydalı olur 🌸😇👼🏻