Öğretmenim, çocuklardan once ücretli çalıştım ve özelde çalıştım. Eşim yoğun çalışıyor kendi işi ve çocuklar için başka yardım edecek kimse yok zaten. Çocukların ikisi de okula gidince çalışmak istiyorum ama nasıl olacak çocukların okul saaatiyle nasıl dengelecek benim saatlerim çalışan anneler nasıl yapıyorsunuz?