Ess92 ben çok güvenmiştim, etraf da çok çok övdü ama kamera taktırmıştım yine de. Gördüklerime inanamadım. Taktırın ve oturup izleyin. Allah a havale ediyorum kendısini. Bu kadar güven verip inandırıp çocuguma böyle davrandıgı için. Toplam 9 gün baktı ve yarım ay da maaş verdim. 5 kuruşunu hak etmedi.