Bebekler doğduklarında refleks olarak emeler kızlar aç olduklari için değil, o yüzden ne kdr verirseniz emin olun artık doyduk demicklerdir bizde 4 ayligiz şuan anne sütü alıyor sadece bazen bend bakıyorum az gibi sütüm hiç sagmadim ama görünüşte yani ama doktor baktığında kilo alımı gayet iyi günlük çişli bez sayısı da normal o yüzden takılmiyorum 🌿