Alptugseyma bizimki de bir ara yeşil yapıyordu. Doktora götürdük birşey yok dedi. Yediğimden olabilirmiş, çok beslemekte yeşil kaka sebebi demişti birde üşümüş olabilirmiş. Ancak kakada kan görmediğin sürece sıkıntı yok demişti. Benim ki de hep sarılı yeşilli yapıyor çünkü.