Kızlar oğlum 11 aylık 8 ay önce sünnet oldu çok kilolu olduğu için kesildikten sonra içerde kaldı pipi sürekli her alt açmada aşağı yukarı yapıp pipisini dışarı çıkarıyordum sonra smegma denen yağ tabakaları çok fazla çıkmaya başlayınca endişelenip başka bir doktora gittim baya Bi zorlayarak (5ay önce gittm) bütün smegma temizlendi bir ay sonra gel demişti birdaha randevu bulamadık bende özelde sünnet olduğu için oraya götürdüm bir ay bitince ve o zorlamadan sonra ben elimle yapınca pipi eskisi kadar çıkmamaya başladı özeldeki doktorumuz incinmiş dedi zayıfladıkca cıkacak ucu dedi geldik eve smdi eskisi kadar olmasa da arada bir yapıyorum yine pipiyi dışa çıkarma işlemi hem çok çıkmıyor hem de pipi başı baya mor gibi çok endişe ediyorum her iki doktor da ayrılmış hastaneden bu morarma sizde de var mı ya da bilginiz var mı