Arkadaşlar selam 8. Aya girdiğimiz günden beri cocugum sürekli aglıyo mız mız huysuz durmuyor kendi kendine oturmuyor ya kucak kucak kucak artık napcagımı şaşırdım bide insanlarda da durmuyor hayattan soğudum bıktım artık lanet olsun derdi ne bilmiyorım diş desen yok yaşayan var mı bu kadar huysuz