Kızlar kızımı 19 günlük iken doktora götürdüm genel muayane için doktor da bir aylık iken getir aşısını ve kalça ultrasonunu çekelim dedi. 10 gün içersinde ücretsiz ya 28 günlük falan oluyor bebek götürsem yapar mı illa 30 günlük mü olması lazım bebeğimin 2 gün için tekrar ücret ödemek istemiyorum açıkçası ücreti 800 TL falan doktorun