Aysegul___ Çok gitmek istiyorum ama bebeğim küçük olduğu için herkes bebek arabası ile sahile, kumsal a gidilmez diyor. Ben öyle düşünmüyorum, giden var mı?
Ececiiim Aysegul___ oğlum 3 aylık şuan havuzbaşından yazıyorum. Aralıksız 2 saattir uyuyor biz de anne baba saati yapıyoruz 🥰 yani alışıksa dışarda olmaya hiç korkmayın
Kerem_k1 Aysegul___ 2 aylıktı denize gittik pusete koyduk. Şemsiyenin altında yatırdık ayaklarını suya soktuk. Sıraca denize girdik. Korkmayın yani. Şuan bir yaşında oğlum daha yeni denizden geldik eve yatırdım şimdi.
Areniku Aysegul___ ohooo kocaman olmuş bile biz 3 aylık götürdük 10 aylık baya büyük güneşten iyi koruyun o yeter kumsalada bebek arabasınıda soktuk mışıl mışıl uyudu
Ogrenecekcokseyvar Aysegul___ benim bebeğimde 2.5 aylık evim sahilde her akşam çıkartmaya çalışıyorum . Huysuzlukta yapıyor ama bebek bu ağlayacak 🥲 eve dönünce duş ve uyku çok rahat uyuyor dışarı çıkınca