Merhaba arkadaşlar başından geçen varmı veya duyan eden göğsümde fibrokist var hamile kalmadan birkaç ay önce gitmiştim doktor tehlikeli birşey değil ama alınsa daha iyi olur dedi bende emin olamadım ve almadım zamanla alıştım ağrıları vardı hafifledi ama bu iki gündür çok şiddetli şekilde ağırıyor ve aşırı şekilde şişti dışarıdan bile belli oluyor ceviz büyüklüğünde oldu. Bayram tatili hastaneye de gidemiyorum başından geçen var mı acaba hamilelik hormonları öı tetikledi yoksa kötü birşey mi oldu doktora gidene kadar hem ağrısından hem korkusundan kafayı yerim galiba 😔 bu arada 14+5 haftalık hamileyim