Sareberfin Aşırı sıcakta klimasız durmayan bebeginiz varmı ? Aşırı sıcak ve bebegim klimasız uyumuyor aşırı terliyor uyuyacagında klima açıyorum ama bu seferde acaba hasta olurmu diyorum siz neler yapıyor nasıl giydiriyorsunuz yatırıyorsunuz
Duygu1403 Sareberfin bizim doktorumuz 26 da klimayı sabitle direk ona çarpmasın aç dedi çok sıcak daha çok hasta eder dedi manisada yaşıyoruz bazen kavurucu sıcak oluyor
Linaoykum_ Sareberfin evett klimasız olunca uyumuyor ve burnu tıkanıyor 🫠 bende ona gelmeyecek şekilde açıyorum üstünüde örtüyorum biraz oda soğudumu kapatıyorum hemen
tomvejerry Sareberfin ben 26 da sogutuyorum odayı kendi uyuyunca 28 e alıyorum sabit duruyor acmayinca uyuyamiyor da kırmızı oluyor hemen vücudu
yagmurkokusu_ Sareberfin bizimki de uyumuyor saçlar ıpıslak oluyor damlacıklar akıyordu açıyorduk fakat doktor dedi boğazda kızarıklık var klima açarsanız aynı odada tutmayın kendi odasında olsun dedi bizde o odasına gidince açıyoruz 23 derece de uyku moduna alıyoruz. Çünkü evi bir anda soğutuyor.
Sareberfin Duygu1403 bende tatile geldim mersine ama aşırı sıcak calıstırmıyorum terliyor çalıstırıyorum terli hasta olurmu acaba diyorum üzerini örtürüyorum calıstırınca
Sareberfin yagmurkokusu_ aynı odurumdaydı suan birde emerek uyuyor oyle oluncadaha da terli ıp ıslak oldu sacları artık calıstırım yine simdi üzerine gelmiyor odanın kapısı acık 24de aldım üzerini örttüm inşallah birşey olmaz
yagmurkokusu_ Sareberfin gündüz hele gece odası serin biraz da gündüzleri tüm güneş bizim evde oluyor durulmuyor eşimde saçlarını keselim diyip duruyor
Sareberfin sunflower01 evet benim memleket burası gezmeye geldim ama burdura gelin gittm yazın gelmicem birdaha dedim 😂