Hanımlar bugun tam 1 aylık olduk. 2 gün sonra 3 temmuzda kontrolümüz var boy kilo için. Evde tartım 600 gr almış sadece anne sütü alıyor çişli bezlerimizde var karnı sç olsa doymasa huysuzluk olur ama neden az almış doktor kesin mama takviyesi başlatacak mama kullanmak istemiyorum sizin bebişlerde kilo alımı nasıl