Elifkyaa evet bi çekme yaşadım tabi ama zaten açıklıyorlar tek yapmanız gerekn beyazları kotları sentetikleri yünlüyü yani kumaşa göre ayrılması lazım kotla tşört atılırsa kotu kurutmak için fazla ısı verince tşörtü kısaltıyor haklı olarak şuan alıştım çekme falan yaşamıyorum