12-18 ay arası yürüme normal kabul edilir diyordu bi instagram sayfasında görmüştüm. Ablam kollarından tutarak alıştırdı yürümeye sürekli olarak deneyin yürütec zararlı diyolar ama yürüme arkadaşı diye bisey varmış yürütec değil ondan alıp deneyebilirsiniz