Kızlar bebeğim 5.ayına girdi yaklaşık 1 haftadır geceleri nerdeyse saat başı uyanmaya başladı açlıktan desem her uyandığında emmiyor emsede 2 kere çekip uyuyor yine zaten ama emdikten sonra ne yaparsam.yapayım gaz çıkarmıyor tabi bi süre sonra rahatsız oluyor gaz ilaçlarını kestik 3.ayda ama tekrar mi başlamalıyım başına böyle birşey gelen var mı