Oyun grubuna gidenler ilk günler nasıldı çocuğunuz ? Bizim oyun grubumuz ebeveynsiz. Oğlum 22 aylık. Kimse yokken kadınla konuşmaya gittim. Odalara girerken beni istedi hep ama oda boştu kşmse yoktu birileri geldi görevli ona bıraktık çocuğu ama o yine de beni istedi. Peki çocuklar olsaydı durur muydu bensiz sizce ? Siz ilk günler neler yaşadınız ? Zorlandı mı etkinliklere katılım nasıldı. Bir de bizim yaş grubumuz 18 aylık ve 36 aylık çocuklar varmış