Merhaba hamileyken araştırıp sling kanguru aldım evde yalnız olacağım kullanırım dedim bebeğim zayıf doğdu 2070 gr o kadar zayıf
Bugün 17 günlük olduk çok şükür 3 kiloya yakın şu anda
Son 1 haftadır falan gaz problemlerimiz başladı tuvaletini yaparken çok ıkınıyor kızarıyor bacaklarına bisiklet hareketi yapıyorum o zaman gaz da çıkarıyor diğer her şeyi yapıyorum hafifliyor yine başlıyor
Benim göğsüme yatınca gıkı çıkmıyor uyuyor mutlu oluyor
Artık ele avuca gelmeye başladı sling kanguruyu kullanmaya başlasam hem ben hareket ettikçe onun sindirimi kolaylaşır hem de ten teme temasla gazına iyi gelir kendini de iyi hisseder diye düşünüyorum hem de ben evde işlerimi yaparım çünkü bu şekilde bir dakika bile bırakamıyorum saat şu an 15:25 daha yatak odasından şimdi çıkabildim o da eşim geldi öyle kahvaltı bile yapamadım
Normalde yenidoğandan itibaren kullanılıyor ben zayıf diye cesaret edemiyordum şimdi daha iyi oldu
Kullanan anneler fikirlerinize ihtiyacım var teşekkür ederim🥹🫶🏻