yaramaz_bocegim Merhabalar. Gebzeden marmaray ile hilltown avm ye Nasıl gidebilirim bilen var mı hangi durakta inmem gerekiyor. Yardımcı olabilir misiniz 😊
incir-receli yaramaz_bocegim marmarayla çok zor çünkü sahilden gidiyor hilltown ise e5te bi yerde inip e5e çıkıp tekrar binmeniz gerekir pendiğe kadar minibüsle gelip metro yada 500t yada 130şye binebilirsiniz yada en kolayı gebze-haremle olur
nolmuskine yaramaz_bocegim direkt Gebze harem minibüs üne binsen daha kolay olur marmaray la zor biraz