HCK Canım annelerim 22 aylık oğlum var ve sürekli emdiği için mi yemiyor anlamıyorum. Uzun süredir böyle diyebilirim iştahı çok çok az okadar güzel meyve yiyordu ki asla meyvede ağzına almıyor yedirme yöntemleri olan var mı acaba
istanbullugelin34 HCK 20 aylik benimki de hep istahsiz dı hala öyle bir gün güzel yiyosa 2 gün ağzina bişey sürmüyo emiyo memeye düskün yemek yemeyi sevmiyo sevdiği seyleri yiyo ama onlarda yetersiz seyler memeyi biraktirıca 2 3 ay daha emsinde ama nasıl