Merhaba kizlar. Biraz uzun oldu. 4 ay 7 gunluk ikizlerim var. Kizim 1 aylikken kusmaya baslamisti o zamadan beri mamasina koyulastirici kullaniyorum. Dunden beri koyulastirici katmamaya karar verdim cunki sorunu mamada degil artik bunun kanaatindeyim. Biberonun ucu cektigi mama bile midesini bulandirmaya yetiyo kusucaksa bile en koyu mamayi da vermis olsam bi sekilde kusuyor. Kusmasi yuzunden genelde uyku halinde biberon verir olmustum. Uyaniksa kesinlikle o biberonu agzinda eveleyip geveliyo simdiye kadar duzgun bi tutup emdigini hic gormedim. Beslemek benim icin buhranlara dondu.Hele dun aksam saat 10 da mama verdim son kasik koyulastiriciyla. Gece de kalktim 2 de mama hazirladim tutmadi biberonu uykusunda agladi rahat 1 saat debelendim yok basaramadim. Ac ac geri yatirdim. Saat 8 bucuk oldu hala biberonu istemiyo tutmuyo diliyle itiyo. Zorla agzina skiyorum kenarindan akitiyo daha istemezse agliyo.daha olmadi kusucak gibi yapiyo vallahi gina getirdi. Bunca saat hic mi acikmadi yaa. Hastalanicak diye korkuyorum. Bezi deseniz geceden beri icmedigi icin cis yok gibi.Bugun cikip az akitan biberon alicam belki bi anda akiyo diye midesini bulandiriyodur diye dusunuyorum. Fikirleriniz neler ne yapayim