evam15 Biz 1 ay 16 günlük olduk dün pembe bi leke gördüm lavaboda da kanlı akıntı geldi bugün söker heralde dedim ped taktım gelen giden yok kontrol ediyorum sürekli siz ne zaman adet oldunuz güzel anneler?
zeynebinannesii28 evam15 bebeğim 46 günlükken lekelenme şeklinde birkaç gün oldu şuan 3 ay 8 günlük hala bir şey olmadı
melegim71 evam15 ben 55 gunlukti oldum adet duzenlide gitti ama cogu kiside ara kanamalar oluyot normal bence
evam15 YldzEfsun 25 günlüktü bebeğim kontrole götürdüm kendi drumada sağ tarafımın ağırdığını söyledim gel bakalım dedi baktı rahmin tertemiz dedi ve leke falan yoktu artık gelmiyordu hiç
YldzEfsun evam15 bende bayramdan sonra gideceğim doktora umarım biter artık akıntılar. Denize girmek istiyorummmm
Edanurcskn hazel23 dogurana kadar düşük riskim vardi iğnesini fitilini kullandım doğurdum gene vericek ondan o zaman 😂😂