Arkadaşlar önerinize ihtiyacım var. Yeni anneyim bebeğim emdikten sonra mutlaka üst gazı çıkartıyorum ancak alt gaz bizi mahvediyor. Herşeyi denedim. Gaz ilacı, zeytinyağ masajı, ılık banyo. Gaz yağmayacak şeyler yiyorum ve sürekli rezene kimyon çayı içiyorum. Emerken hava yutmasın diye elimle iyice destekliyorum. Ama yok olmuyor. Uyutuyorum 5 dk sonra uykuda gözlerini açmadan kıvranıp ağlıyor ıkınıyor.bu süreç ne zaman biter, daha doğrusu biter mi? Neler yapabilirim başka sizce?