Hakanedam merhaba canım bnde 4,5 ay oldu sezaryen Doğum yaptım ve 40ım çıktıktan sonra hemen oldum evet dediğiniz gibi aşırı bir şekilde boşalıyor birden dolup taşıyor bnmde doğumdan snra kullanmak için depent almıştım ama hastanede 1 tane kullandım çünkü hiç kanamam gelmemişti bn ona bağlıyorum bu kadar yoğun gelmesini iyi kide almışım diyorum şimdi onları kullanıyorum baya iyi pedle olcak iş değil herşeyine geçiyor şimdide hastalandım dün normaldi ilk gün bugün yoğunlaştı hemen giydim külot gibi çok iyi tavsiye ederim bakalım ne zamana kadar böyle çok gelicek merak ediyorum 😏