6 aylık olan bebeğim hiçbir şekilde uyumuyor. dogdugundan beri hep uyku sorunumuz vardı. baslarda gaz vardı ondandır dedim. 3 aydan sonra geçti ama uyku sorunu hep devam etti. uykuya cok kolay geçiyor ancak 10 dakika sonra kalkıyor ve devamı hep yanında uyutmaya calısarak geçiyor. sonra bir bakmısım ki 2 saat geçmiş zaten alacagı uykuyu almıs. yani 2 saat boyunca ayrılamamısım başından. gün içindede uykusunu tam alamadıgı için hep huysuz . sürekli kucağımda. ağlarken bırakıp tuvalete gidiyorum. her akşam ancak 9:30-10:00 gibi nöbeti eşime devredince yemek yiyorum. yemeği eşim akşam işten gelince yapıyor. diğer işleride haftasonu o bakarken yapıyorum. 6. aya kadar en azından ayağımda sallıyordum. uyuyunca belim dinleniyordu. artık büyüdü ve eli ayağı hep hareketli ayakta sallamak da işkence oldu tek elle ayaklarını tek elle kollarını tutuyorum. başka uyku sorunu olanları okuyoru. ama herkes uykuya dalamamasından şşkayetçi. biz cok güzel uykuya geçiyoruz ama devamı yok. yada meme istiyormuş bebekler ancak biz mama kullanıyoruz zaten. başında uyurken nöbetten artık kafayı yicem. ıyurken emzik düşüyor gene uyanıyor. hiç derinden uyumuyor. dışarda arabada vs de asla uyumuyor. dışarı çıkmak ta zulum. yardım edecek annem vs baska şehirde yani yanlızım. bakıcı almak istedim ancak maddi durum yetmiyor. her yolu denedim uyku eğitimi vs gibi. yok olmuyor. şu an sadece gün dolduruyorum büyümesini bekliyorum. bebeğimle cok güzel olacaktı hersey ancak 6 aydır yaşamıyorum. bebekliğinin hiç tadını cıkaramadım halada öyle. zaman cok hızlı aksın büyüsün istiyorum.
bence benim gibi olan baska kimse yok bu sorunun tek bende olduguna eminim artık. cok arastırdım ama yok.
tıkanmıs durumdayım psikolojik olarak bittim.