premsesannesi22 bebeğim 10 aylık. Henüz alıştırmadım 1-2 ayımız daha var ama meme bağımlısı nasıl alışacak ben de bilmiyorum 🥹 siz de evinde baktıracaksınız ddğil mi? Süre uzun olsa da asgari ücret çok fazla bence de evinde bakan için. Ne de olsa evinde her şeyini yapabilecek bebiş izin verdikçe. Dışarı işlerini bile halledebilir. Neredetse herkes asgari ücret demiş de dünya kadar okuyup dünya kadar yol gidip 10 saat çalışanlar bile artık çok para kazanamıyor. Hakkı tabiki ama herkes hakettiğinin çok altında maaş alıyor, bizim ülkede düzen böyle :// yoksa gönül ister çok daha fazla vermek