Selam Güzel Anneler,
Öncelikle yazmak için yeltenip vakit bulamıyordum. Şimdi tam zamanıdır dedim ve başlıyorum.
9.ayıma kadar sıkıntısız hafif kilo kontrollü mükemmel denebilecek bir hamilelik geçirdim. 9.aya girince nstlere başladık. Nst hemşiresi en erken başlayan hastam sensin dedi açılman mı var diye sordu. Açılmam yok sancım yok. Ama tedbir amaçlı başlatto doktorum. 3 veya 4 kez girdim nstye tabi bu süreçte 10 günde bir doktorumla görüşüyoruz. Sancım yok yine kasılma yok. Gayet rahatım. 37.haftaya girince nefes almamda bi rahatlama hissettim karnım düşmüş. Farkında bile değildim. Doğumdan bir gün önce kayınvalidem geldi evi temizledik ertesi gün de doktor kontrolüm var sabah 11de. O yerleri halletti bende toz aldım bi kova su yapıp eğil kalk hareketler yapıyorum bolca tabi. Akşama yoruldum tabi yattım dinlendim. Sabah 5.50de birden uyandım karnım ağrıyo. Koştum tuvalete sonra geldim yattım. Tekrar ağrı geldi. Yalancı sancı mı bu diye düşünmeye başladım bir yandanda dakika tutuyorum. Başta 7 8 dakikada bir geldi. Yaklaşık 30 sn sürüyodu. Geçmiyo bi türlü tuvalete gidip geliyorum belki yediğim bir şey dokunmuştur diye. Bu arada ilk hamileliğim açılma muayenesi o gün yapılacaktı. Ve sancı nedir bilmiyorum asla. Neyse 6 buçuğa kadar dakika saya saya dayandım yatakta kıvranıyorum bu arada. Eşimde ara ara kalkıp soruyo ne oldu hayatım diye. 7ye geldiğinde saat kasılma sıklığı 5 dakikaya düştü. Eşime kalk bu geçmiyo gidelim hastaneye dedim. Tuvalete girdm tekrar peçeteye kan geldi. Çıktım doğuruyorum ben Yasin çabuk hazırlan dedim 😂 giyindik çıktık. 27 Mart Pazartesi saat 7 8 civarı. Pazartesi trafiğini bilirsiniz İstanbulda. 15 dakikalık yolu yarım saatte gittik 8 buçukta hastanedeydik. Eşimde bende doğuracağıma zerre inanmıyoruz. Beni aldılar çatala çıktım açılmama bakacaklar. Ebe bakar bakmaz 8 9 cm doktoru çağırın dedi 🥹 daha nstye bile bakılmamıştı doktor koşarak geldi. Eşin dışarda panik deniz diye gülüşüyoruz 😂 haber verin ona annemleri arasım dedim ebelerden biri çıktı haber vermeye. O ara daha kasılmalarım çok şiddetli olmadığı için ıkınma hisside yoktu yan odaya aldılar beni nstye bağlı bekledim. Ailelerimiz geldi herkesn gözler yaşlı 🥹 bir yarım saat kadar bekledim sanırım. Tekrar aldılar beni çatala ve başladık. Bebeğin kafasına değiyorum deniz biraz ıkınsan gelecek dedi doktorum bir yandan ağlamaklı bir yandan sancı beni öldürüyo. Birkaç ıkınma denedik ama bende ıkınma asla yok. Son raddeye az kala eşim gelmek istemiş ben yok gelmesin dedim 😂 ebeler hemşireler ısrar ediyo gelsin bak üzüldü çocuk dışarda diyolar. Oda deniz bana söylesin inanmam alın beni içeri diyormuş 😂 bir hışımla geldi yanıma elimi tuttu ve son kez ıkındım bebeğimiz geldi dünyaya 🥹🥹 o rahatlama hissi gerçekten oluyormuş mükemmel bir duygu kızlar. 9.55te dünyaya geldi. Çok kısa sürdü. Biraz iç yırtığım oldu ama 15 güne toparlandım. Şimdi 3.ayımız doldu. Rabbim bu duyguyu isteyen her kadına yaşatsın. 37+5te oldu doğum bu arada. Beklemiyorduk daha aslında 2960 gram 50 cm. O kadar miniktiki. Doktorum bile eşime deniz uzun kalıplı ama bebişiniz minnacık demiş 😂 çabucak toparladı sonra ideal kilosunda şuan.