Almila30 Kızım iki aylık suanda. Surekli memede olmak istiyor ve uyumuyor.Emiyor memede uyuyor besigine koyunca 5 dkka sonra uyaniyor ac mı acaba diye tekrar emziriyorum tekrar aynısı oluyor. Dun butun gun emdi memeden ayrilinca agliyor en son mama verdim ve gece oyle uyudu. Ac mı surekli emmek istiyor yoksa kokumda mi uyumak istiyor anlamiyorum.mamayi verince uyudu tum gun emdi nasil ac olabilir anlamiyorum. Var mi benim gibi olanlar
-Beliss Almila30 emzirdikten sonra emzik ver uykuya gecis yapsin raht uyur benim bebegimde oyleydi emzik veriyordum uyuyordu disleri kasinmaya basladi emzigi birakti 🤷🏼♀️ simdide surekli beni emiyor 1yasina giricez 7gunumuz var dedigin sekilde bizimde ama emzigi birakti dqhada istemiyor , ac oldugundan degil senin kokunu ve gogusunu istiyor yanina uyku arkdasi varsa tsortunu gecir koy emzik ver guvende hissetmek istiyor sadece
NeVoLif Almila30 benim de 2.5 aylık kızım aynıyız gece gündüz uyurken hep meme istiyor ben de yanına yatıp yatarak emziriyorum 🙈 beraber uyuyakalıyoruz resmen. Ama memeyi asla ağzından çıkartmıyor ben çıkarsam uyanıyor ve tıpkı sizin ki gibi asla emzik almıyor ama atakdır bir süre sonra geçer ben çok kafama takmadan keyfini çıkarmaya çalışıyorum.. bir atak geçer diğeri gelir 😂
Ogulluana Almila30 başka bir işi yok meme mutlu eden tek şey şu an ve seninle ten teması kurmak istemesi normal
Almila30 -Beliss emzik almiyor emzigi agzina alinca agliyor. Dun butun gun uyqnikti sadece memede uykuya gecti aksam 9da mama verdim uyudu. Mama agirlik mi yapti acaba sadece uykuya gecerken mama mi versem. Uyku arkadasi onerinizi denicem tesekkur ederim
-Beliss Almila30 sutunuzu sagipta biberonda bi deneyin olmadi surekli mama agirligina uykudada olsa giderseniz meme reddi yaşaya bilirsiniz
Almila30 NeVoLif ben de takmamaya calisiyorum fakat acaba ac mi emmek istiyor diye kendimide dusunmekten alamiyorum cunku mama verdigimde helsini bitirdi ve oyle uyudu. Ayni zaman da aktif bir sekilde benide emiyor 🤣🤣 elbet gecicek bugunler ama cokta zormus bugunler 🤣
NeVoLif Almila30 valla benim ki biberon da almıyor mama da alsa hemen vericem 😂 Ben de hep sütüm yetmiyor kesin aç derdim ama kilosu ve kontrollerinde hep iyi gidiyo o yüzden bu düşüncelerden kurtuldum aç değil beni istiyor çocummm 😍 evde sorun değil ama asla başka yerde durmuyor çünkü hep meme istiyor 😂 çokk zor ama gülmeye agulara başladı ya çok eğlenceli
Mummyy20 Benim bebeğim de 2 ay 10 günlük, sürekli emme isteği var, memede uyuyor çekince uyanıyor. Sanırım bi süreç . Gündüzleri tolere ediliyor ama geceleri uykulu uykulu zor geliyor
Almila30 Mummyy20 yalniz olmadigima gercekten cok sevindim. Geceleri emiyor memede uyuyor tam doymuyor o yuzden 40 dkda bir ya da 1 saate bir uyaniyor cogu zaman. Mama vererek hata mi yapiyorum acaba
Almila30 NeVoLif evet disarisi zor zaten hic bir yere cikamiyorum. Bende hep ac diyorum ama bez sayisi falan iyi kontrole gidince kilo alimini gorjcem bakalim.