Cnsyrn öncelikle çok geçmiş olsun, şükür ki kavuşmuşsunuz yavrunuza. Benim oğlum da 34+4 te doğdu kilosu 2.490 dı. 16 gün küvezde kaldı, sabah akşam sağıp günlük 10 cc bile çıkartamıyordum. Biz de sma optiproya başladık. Bana 16 gün sonra verdiklerinde 3 saatte bir 60 cc beslememi söyledi hemşireleri. 1 hafta 10 gün sonra da 90 cc ye çıkardık. Ayrıca doktorunuz bebeğinizin gelişimini bilir, siz doktorunuzu dinleyin.