Cerenebi Bebeğim 11 aylık gece olunca uyumuyo uykuya dalamiyo beşiğinde sürekli Uyaniyo meme de uyumak istiyo artık çok yoruldum yani biktim sürekli mizirdaniyo uykusu var dalamiyo napcagimi bilmiyorum artık dayanamadığım icin kızıyorum bile lütfen bi yardımcı olurmusunuz:( (
Minnosannis Cerenebi bizde aynen bu durumdayız çıldırcam uykusuzluktan artık emziriyorum gazını çıkarıyorum yeniden ağlıyo ağzını açıyo aç gibi kafayı yedik yani sonunda
Merveerenn Cerenebi bu 11 ayliklara ne oluyor anlamadim benim oğlumda uyumuyo sabaha kadar sabaha karşı uyuyo ve hiç bişeyde yemiyo ağzına bi lokma surmuyo ne gece ne gündüz napcam bilmiyorum
Deletedmom110 Cerenebi bişey sormak istiyorum,normal şartlarda da memede uyuyan bir bebek miydi? Yoksa dişe bağlı olarak yeni mi gelişti bu durum?
Emne Cerenebi canım uykusu geldi zaman yatarak emzirmeyi denesen kızım 6 aylık bizimle yatıyo uyandı zaman hic kaldırmadan yan döndürüp memeyi veriyorum azına öyle uyuyo
Cerenebi Minnosannis çok çok sınır bozucu bi durum gece uyusa gündüz yine idare edilir ama gece çok zor anlıyorum:(:(
Cerenebi Merveerenn diş sıkıntısı grip hepsi bir arada ve iyice 11 ayda bağımlı oldu evde sürekli kucak istiyo siz de demi öyle
Ecis Ben bebeklerin rutini sevdiğine inanıyorum ya. Her gün aynı saatte banyo yaptırıp masaj yapıp pijamasını giydirip, loş ışıkta emzirip uyutmayı deneyin bence. Bi kaç gece sonra alışıp rahat uyuyacaktır. Deneyin bence
Cerenebi Ecis rutin biraz denedim ama her gun banyo yatırmıyorum artık havalar soğudu gün aşırı oluyorz ama yani ben bi türlü ayarı tutturamıyorum yapamıyorum aynı saatte de uyutsam gece 1500 kez kalkiyo amaçsız
Merveerenn Ben gündüzleri artık bir kere uydurmayı deniycem bakalım nasıl olacak sadece öğle uykusu olsa sonra oyun oynayıp dışarı çıkıp iyice yorsak eve geldiğinde uyur heralde bi deniycem
Cerenebi Deletedmom110 normalde del hep meme de uyuyan bi bebek bağımlı oldu artık emzik de kabul etmiyor çok denedik :(
Merveerenn Cerenebi evet aynen hep kucak istiyo ağlıyo istah sıfır hic bişey yemiyo ya bide bişey sorcam gun de 3 4 kez kakasini yapiyo sarı cıvık bişekilde ıshal gibi ne denediysem geçirmedi bugün doktora goturecem sizce neden olur böyle?
Cerenebi Merveerenn aynı durum bizde var sabahları iki kez akşam da kaka yapiyo daha önce diş çıkartırken ishal olurlar diye duymuştum ondan olabilir geciyo ama bi kac gun snra
Cerenebi Emne ben ama bizimle yatmaya alışmasın kendi yatağında yatsın istiyorum ama yanıma aldığım zamanlarda oluyo dayanamayıp
tisimimila Cerenebi Allah yardımcımız olsun çok zor insan sinirleniyor sonra niye sinirlendim deyip kendine daha fazla sinirleniyor kısır döngüye dönüşüyor durum😭