22 aylık oğlum, çok inatçı ağlamalar istediği olmayınca kendini atmalar olana kdr ağlamalar susmuyor Asla. Eşim bir gün evde bir gün işte. İşte olduğu gün içim daralıyor evde yalnız kalınca ne yapacağımı şaşırıyorum oğlumla. Kahvaltısını hazırlayana kadar bişeyler istiyor biskivü falan vermek istemiyorum ağlıyor. Bezini değiştirmen kaçıyor istemiyor, üstünü değiştirirken de öyle. Bir anda kapıya gidip dışarı çıkmak istiyor asla başka şeyle kandıramıuorum illa ki çıkacak dışarı. E hava aşırı sıcak güneydoğudayız. Akşamüstü çıkarıyorum genelde. O uyurken yemek yapayım diyorum dinlenemiyprum doğru düzgün. Eskiden sadece yemek yerken telefondan çizgi film açardım şimdi onu kestik tamamen sıfır ekrana döndük yemek yedirirken de zorlanıyorum anlayacağınız kafayı yemek üzereyim …. Akşam üstü olunca parka çıkarıyorum biraz o zaman nefes alıyorum ama evde kaldığımız her saniye çok zor. Oyuncaklarıyla oynar ama kısa süre. Balkona çıkarıyorum bulgur falan koyuyorum leğene onlarla biraz oyalanıyor biraz karalama yapıyoruz boş sayfalara biraz dokun hisset kartlarına bakıyoruz sürekli konuşuyorum biraz top oynuyoruz evde… biraz boş boş yatıyoruz seviyorum sarılıyorum 🙂 akşam olsun da babası gelsin dua ediyorum. Siz de durumlar nasıl, çok zormuş tek başına çocuk büyütmek. Dışarı çıkarıyorum gitme gel diyorum gidiyor gidilmeyecek yerlere yola fırlıyor markete giriyor istediğini alıyor asla bırakmıyor… Haftanın üç günü eşimin çalıştığı günler oyun grubuna götüreceğim sabahları.. belki biraz iyi gelir ama orda da etkinliklere katılmaz diye korkuuorum beni arar ister diye korkuyorum. Yaaa hepiniz mi böylesiniz yoksa tek ben mi bu çileyi çekiyorum sorumluluklar o kdr ağır geliyor ki doldum artık. Bebek bakımı sadece yedirmek uyutmak değilmiş. Onunla oyun oynamak ona bişeyler öğretmekmiş ama sanki bişeyler öğretemiyorum oğluma yetemiyorum gibi içim daralıyor… benim gibi olanlar var mı ?? Sadece akşam olsun diye güne başlıyorum,,, saatler ilerledikçe mutlu oluyorum çünkü oğlum etken uyıyor akşam 8 de uykuya geçiyor öyle nefes alıyorum. Ne olur yalnız değilsin deyin duymaya ihtiyacım var…