NehirK10 merhaba kızlar bebeğim 1 aylık ve bana sormadan biri ona su vermiş. Bebeklere süt dışında bir şey vermemize izin verilmediğini biliyorum, bu yüzden şimdi gerçekten kızgınım. Lütfen bebeğime bir şey olursa söyle bana. O çok küçük.
jap NehirK10 hemen bişey olmaz endişelenmeyin. Bir daha vermemelerini rica edin. Dinlemezlerse tepkinizi koyun🌸
Didemks91 NehirK10 bir şey olmaz merak etmeyin ben çok sıcak olduğu için arada sırada birkaç yudum veriyorum içiniz rahat olsun. Bir daha vermemelerini rica edersiniz
Havvaaaysuna NehirK10 yenidoğan da su vermeme amacı midesi suyla dolup anne sütü yada mama yemez diye yoksa bi zararı yok diye biliyorum sonuçta mamalarda suyla yapılıyo içiniz rahat olsun
Eminos NehirK10 egitimde ebe demisti her emzirme sonrasi 1-2 cay kasigi su verin diye bardak bardak icirmediler ya bebegine bisey olmaz
1bussra NehirK10 benim kaynanam daha iki günlükken çay kaşığı ile çay vermişti sinir olmuştum bir daha verme demiştim ona rağmen hâlâ devam etti benden gizli de vermiş. Suyu da bir çay kaşığı felan verdik çoğu kişi veriyo biz zararını görmedik doktorlar vermeyin diuor ama sıcak havalarda çok az verseniz bişey olmaz bence biz de verdik çünkü Haziran da doğmuştu kızım şu an 2 yaşında
Emir11 1bussra eşimin babaannesi ilk hastaneden çıkarıp geldiğimizde gizli gizli sürekli reçel yediriyordu 😂 çocuğun ağzını silmeyi unuttuğu için farkediyordum hemen
ikiprensannesi53_ NehirK10 hiç bisey olmaz su öcü değil hava 30 33 derece rahatlamistir ferahlamistir bebek verenin eline sağlık