ikiprensannesi53_ Bu hastanede doğum yapan varmi memnun kaldınız mı biraz bahseder misiniz hastaneden
Baby_59 ikiprensannesi53_ 1 sene önce doğum yaptım çok memnun kaldım doktorum hemşireler ebeler çok ilgiliydi
PembeBattaniye Yakın zamanda bir tanıdığım doğum yaptı memnun kalmadı verdiği paraya göre ne odası güzeldi ne ilgi