Arkadaşlar merhaba.Dört ay 14 günlük bebeğim destekli oturuyor ama kafası genelde yerde oluyor yukarı kaldırıyor kafasını etrafa bakıyor tekrar yere indiriyor.Artik kafasini genelde yukarıda tutması gerekmez mi yardımcı olursanız sevinirim .Sizin bebekleriniz nasıl bu konuda 🥲