kimbuhemsire benim ki 9 aylık bakıyor ama ben doğduğundan beri espirisine iki adı var iki ismi ve soy adıyla birlikte sesleniyordum ondan dolayı alışık ve ben dışında herkes de o şekilde hitap etti sizde sevgi sözcüklerini azaltıp hep ismiyle hitap edin alışır bir süre sonra ☺️