Gamze_Yigit8 14 aylık bebeğim el ayak ağız hastalığı geçirdi döküntüler oldu özel bölgesinde ve ayaklarında çok az fakat sonrasındaki pişikmidir ne ise geçmiyor bakarmısınız
Nacafa Gamze_Yigit8 sudocrem kullandınız mı baya etkili bir krem. Benim bebeğim sürekli pişik oluyor bir çok şey denedim, hamazinc, fito, zeytinyağ, kantaron yağı bephanthol, Bunların hiçbiri sudocrem kadar işe yaramadı