Bende ayni dertten muzdaribim ver gorumcem bana o sozu kullandi sutun kalitesiz diye. Bence anne sutunun kalitesi ölçülmez süt süttür yani ama az geliyor olabilir bendede oyle sanirim, biberonu azaltmaya calistim kilosu dustu o kadar emzirmeme rağmen, biberonu gunde 6kere 90ml verince kilo alımı iyi oluyor daha 14gunluğuz bizde🐣