Bizim de çok uzun sürdü. Mama ile destekleyince geçti. Sarı ampul ışığı altına tutabilirsiniz akşamları. Gündüzleri de biraz güneşte tutabilirsiniz. Bi de ben hep sarı giydirdim ya da sarı battaniye örttüm. Genelde tam doymadıkları için uzun sürüyor. Bol bol emzirme artı mama.