Ay benim kayinvalidem de cocugun bezlerinin 40 gün atmayın dedi ama kim takar kokacak heryer diye attım ben hep. Bide soguk sicak biseyler yiyip içersem sütüm de kaynar yada buz gibi olurmuş cocuga zararmis. Et yeme sütün kesilir derdi. Ensesinden öpme inatçı olur. Ayak altından öpme gec yürür. Cocuk rüyasında ağlayarak uyanırsa hep uğursuzluk olurmuş. Ay daha neler varda aklıma gelmiyor. Cinnet is coming🤯