AnnaKarenina_ ay deme deme, şarıl şarıl sütüm gelirken kaynanam sütün kalitesiz diye diye mama başlattı. bende panik olmuştum ay doymuyomu çocuğum, ondan sürekli ağlıyor, ondan memede çok duruyor diye. aç bırakmiyim çocuğu diye mamaya başlayınca beni emmedi, bu sefer mastit oldum ameliyat falan derken sütüm kesildi. ben yinede çocuğumu emziriyodum süt olmasada emzik niyetine çektikçe süt gelir diye. buaralar azacık azacık sütüm gelmeye başladı kaynanam diyor verme artık memeni, dedim neden senin sütün kalitesizdi içmesin, sana bağlı kalacak, büyüyünce sütten keserken zorlanacan demezmi. daha ilk çocukta kaçıncıya kavgalar ediyom yine aynı