Liv hastanesi Hafsa Uçur tavsiye üzerine gittik, yorumları çok iyi ama ben beğenmedim. En son gittiğimizde(3. Ay muayenesi) bazı sorularım vardı soru sormak istiyordum, lafı o kadar çok ağzıma tıktı ki, örneğin “yazın çocuk terliyor su içirmeli miyiz?” Gibi sormak istediğim sorular vardı. Bilmiş bilmiş önce dinle diye 100 kere söyledi soru sordurmadı sonra da şutladı.