Biz şuan 8 aylığız,ama başlığı görünce belki yardımcı olur diye yazmak istedim. Benim doğumdan sonraki ilk 2 gün cok sertti vücut ne kadar üreteceğini bilemediği için sertleşiyormus,sonrası normale döndü yumusak yani. Yurtdısında yasıyorum türkiyedeki gibi bakmıyorlar hiç kac cc sağım oldu yumusakmı sertmi vs diye. Hatta en iyi makine bebeğin kendisidir makine tam bosaltmıyor diyorlar. Ve ne olursa ne zaman olursa olsun 5 dk da bir bile olsa bebeğinize memeyi verin tükürüğündeki salgı ile beyine süt üretmek için sinyal gidiyormus. Kac cc sağımı düsünmeyin ve kendinize güvenin ne kadar içerse içsin acıkırsa yine alacak memeyi. Anne olarak sadece sütün kalitesini arttırabilirsiniz buda her emzirme esnasında bir büyük bardak su ve gün içinde bol su,uyanınca ceviz hurma kücük kücük parcalara bölüp üzerine tahin gezdirip yemek,emzirme cayları,bol yesillik yumurta bulgur tam buğday makarna ve dereotu. Ne kadar cıkarsa cıksın yağlı olursa süt birkaç damla bile doyuruyormus. Burada bunları uygun görüyorlar ve bu sekilde bakıyorlar.