Kızlar oğlum 26 aylık 8 gün önce tuvalet eğitimine başladık. 3. Gün kendini kontrol etmeye başladı 4. Gün çişi gelince özel bölgesini tutup çiş dedi. Tuvalete götürdüm. Ve o gün sadece kakasını yaptı o da azını hemen tuvalete oturunca orda yaptı. 5. Gün gayet güzeldi 6. Günde öyle gece yapmıyordu bu arada. Bayramın ilk günü sorunsuz geçti kalabalıkta bir sürü çocuklar vardı oyun oynarken 1 kere kaçırdı onun dışında özel bölgesini tutup çiş dedi ya da saati gelince ben götürdüm yaptı. Dün nerdeyse full altına yaptı bugün de öyle devam ediyor sanırım. Resmen başa dönmüş gibi hissediyorum. Ne oldu anlamadım. Kafayı yicem. Hadi öğrenmeden önce yapıyordu ama şuan öğrendiği halde yapıyor. Böyle bi şey yaşayan oldu mu